Boozen

Tycker det är ruggigt kul när man får inspiration från folk man aldrig trodde skulle kunna komma med något inspirerande. Stötte på två alkisar på stan idag med klockrena kläder. Det härliga är ju att de inte stått framför spegeln på morgonen heller och velat fram och tillbaka och varit osäkra på vad som ska bäras för dagen. Fast vad vet jag, det kanske de har. Nåväl, upptäckte dessa två män när jag hetsa från skolan till bussen på G hemåt. Den ena hade en klockren jeansjacka, flanellskjorta, slitna jeans(såklart) och bruna kängor. Den andra hade en riktigt schysst skinnpaj, lång zip/hoodie nån typ av manchester byxa och boots, riktigt fräckt. Råglodde på dessa grovt alkoholiserade män o tänkte att det inte var någon ide att fråga var de införskaffat sina kläder. Hade heller inte tid för att ta en papparazzibild. Väcktes dock upp ur mina fantasier om hur jag skulle memorera dessa grymt sköna stilar när en av dom frågade vad fan jag glodde på och något om att jag skulle åka tillbaka till mitt bananland och fortsätta göra det jag är bäst på, nämligen klättra i träd. Kände att det inte var upplagt för att börja snacka outfits i det läget så körde kan-inte-svenska-minen, å kuta vidare.

Skulle sitta fint med en resa ner till beyond retro o herr judit, mycket idéer på ge(G).



Kommentarer
Postat av: oscarE

Hahahaha, du är fan bäst

2009-09-25 @ 18:51:50
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0