Afroman

Har helt bestämt att göra mej av med min huvudbonad. Blir inget XXLsize på afrot utan ska göra flätor så fort ruth får en lucka i schemat. Ser fram emot att bli av med kaluffsen, det är ingen lek att konka runt på.
Får ständigt frågan om håret någonsin blir blött.. alltså, vad är det för jävla fråga egentligen. Om jag går med paraply, nä då blir inte håret blött. Det är ju snarare tvärt om, det sipprar ofta ner några droppar ett bra tag efter att håret varit i kontakt med en större mängd vatten. Dessutom kommer jag springa mycket snabbare med mindre luftmotstånd, nickskarvarna kommer sticka iväg med brutalt mycket mer precision och jag kommer inte heller samla på mej alla konstgräsplaners alla gummikulor. Det enda som känns trist att bli av med micken är att kammen inte hänger med längre. Fast, å andra sidan kommer jag spara oerhört med tid när jag slipper det eviga kammandet av afrokrull.

Kommentarer
Postat av: hanna

ser fram emot att se resultatet :)

2009-09-24 @ 18:55:03
Postat av: amanda

jamen, klart man undrar .....?

2009-09-26 @ 18:24:29
URL: http://amandaengfors.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0