"You have to show them that you're really not scared"

Nu är de nya låtarna uppe på beb n sam's myspace |
wow hanna! i like it. <--

STAND BY ME |

A CHANGE IS GONNA' COME |

Upptäckte igår, dagen innan jag ska åka hem att jag inte hade någon biljett tillbaka till stockholm. Har biljetterna i telefonen men fick, istället för en tur-o-retur resa två stycken DITresor. Lite trist. Blev ingen större dramatik runt detta dock för min käre mor styrde upp det rätt snabbt. Men hade ju inte varit så kul att bli kvar här för evigt. Inget illa om linköping, staden är ju störthärlig men, ni är med på min filosofi..!
Mötte upp lisa går och gick me henne på stan o skönt vare, då var vi i alla fall två starka! Hon for ner i måndags så hon hade såklart hunnit göra sitt så jag fick maximal guiedning av henne. Har tidigare fått för mej att linköping inte har så bra shopping men joorå! Gjorde faktiskt en hel del schyssta uptäckter med lisa som är rätt hajj på stan här nere.

Nåväl, ikväll bär det av till syster i huvudstaden, har jag tur så kanske jag får medverka i hennes ungars circus som brukar anordnas i varagrummet, då missar jag alltså inte utklädningen i helgen. Hade ju riktigt schyssta planer på eventuell utstyrsel annars.

OCH så ska jag o helena å se this is it! WORD.




Igor Presnyakov - beat it(acustic cover) |
Now we ARE talkin'.


Kommentarer
Postat av: hanna

Neeeej vad gulligt.

Fett med reklam.

2009-11-01 @ 20:09:53
Postat av: Toam

This is it var legendarisk.

2009-11-16 @ 00:01:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0