DO It!

new romantic - laura marling |
.
..och idol-juryn anmärker på att calle tittar ner i backen.
Tog ett tag innan den här låten fastnade men fick höra Saras tolkning idag när jag kikade förbi o fast blev jag vill jag lova. Hennes version var ju såklart grymt mycket bättre men nog är hon charmig laura ändå! Fick beskåda sarans färgning idag o jäklar va bra det blev. Rött är det. Rött och oranget hår är det ju som gäller nu känner jag.
..Inte för min del men ja, ni kvinnor GO AHEAD!
.
Far ner till stockholm och linköping imorn så laddat upp med en jäkla massa schysst musik. Vissa tycker det ju är helt ok att resa själv kors o tvärs va men jag är inte så mycket för det. Ska försöka sova bort så mycket som möjligt av färden, som vanligt.
.

zzZ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0