Wow

Jisus vad länge sen jag var inne på min egen blogg. MEN, tänker inte be om ursäkt eller något i den stilen för vad jag vet har jag inte lovat någon att leverera ett visst antal inlägg per dag/vecka/månad.
'
Lucia + 3e advent -(!) snö. Även om vi nu i alla fall håller oss under minusstrecket så lyser(HA) snön med sin frånvaro. Lite trist ja. Nåväl, det är ju så här det ser ut varje jul i rätt många delar av världen så, nog finns det värre problem inte sant..
'
Spelade futsaltuernering i haparanda hela gårdagen. Kroppen känns riktigt bra nu faktiskt, har jag tur håller det i sig lite längre nu å tillåter att jag kör på för fullt hela försäsongen. Haparande hade "lottat" in sej själva i den på pappret svagaste gruppen men trots detta blev det inget finalspel för dom. LSK hade med sig ett dreamteam upp till hapis och presterade riktigt bra. Som väntat blev det ändå vi mot BBK i finalspel på kvällen. Känns alltid kul att möta k lubbar man spelat i, en blandning av ödmjukhet och vinna-till-110-%-annars-har-man-gjort-bort-sig-inställning. EXTRA kul med vinst. Går till veckan in på arcus och börjar med årets höjdpunkt, grisfys á la alvik. Lider med stekarna som varit i australien/thailand som kommer tillbaka i kanske inte bästa formen och sätter igång med den direkt. Önskar dom all lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0